Sunday, December 20, 2009

cuti sekolah da nak abishhhh.....

perkara di atas merunsingkan aku ekeke....mls nyer nk start keje ahhh...terutama keje cikgu...arghhhhhhhhh!!!!...kenapa lah aku ditakdirkan jd cikgu...wawawaa....aduhai..
merungut pulak aku yer...sumer tu razki....bersyukurlah....bersyukur lah ni hehehe...

berat ati nak memulakan kehidupan mcm ni...ke hulu ke hilir...fikiran pun buntu sbb adib sek di png...mcm nak bwk dia blk kg...ih mcm kena istikarah je aku ni...susah nk buat kptsn...apapun buku sek dah dibeli...biar dia sek di png dahulu..tgk mcm mana...reason aku cuma xmau dia tukar2 sek..memandangkan aku one day akan bertukar ke png juga...terbayang2 highway utara selatan yang bakal aku harungi almost tiap minggu..
husband kelas almost tiap minggu...waaaaaaaaaaaaaaa........smpi bila idop begini....
sib baik la blog ni tempat mencurah perasaan yg tatau nk diluahkan pd siapa....

moga 2010 aku semakin matang....semakin tabah...semakin tenang hadapi ujian....till then...

No comments: