Friday, December 4, 2009

cuti sekolah yang panjang ku penuhi dengan.....

takder kerja lain dah aku ni...laptop ni almost on 24jam ahaks....bukak mata aku on...nk tutup mata aku off....huh..klu la laptop ni bleh berkata...dah lama di maki nyer aku ahaksss....ate bil net stendet jer tiap bulan...tu yg tak kesah on 24jam.... apa yang aku tgk ek tiap2 ari...haaa...fesbuk la apa lg...dlm fesbuk pulak terbahagi kepada 3 benda major wakakaka....1. farmville ( berkebun ) 2. cafe world (bukak cafe) 3. fishville (ini terbaru!... bela ikan)....semua ini hanya di alam maya saja...klu di alam realiti idak ler gamaknya nk rajin smpi tahap itu hehehe....hrp2 takde benda lain yg aku nk start main....hua hua hua....itu jer lah keje aku hari2....kdg2 sian jugak tgk adib....dia dah ler takde kawan...main la sensorang...ate aku tak berjaya lg bg dia adik...aku nk ngadap dia 24jam...hih tak kuasa! ahaks....kdg2 aku layan jugak dia main...wat to do....tu yg tak sabo tgu weekend..yakni esok dan lusa...husb x keje....dan yg plg best dia takde kelas....19hb start...waaaaaaaaaa...igtkan jan br start...hmmm so ader this week dan nx week ajer utk jln2 cari mkn sempena cuti sek ni....seronok juga jadik suriumah.....klu 24jam suriumah mcm suatu ketika dulu...huhhhhhhhhhhhh....mmg giler boring....ada satu tahap aku termenung tgk dinding...pkran melayang2....cerita tv semuanya aku tgk....gilossssssssssss..........bersyukur la dah dpt kerja wpun terpaksa berjauhan laks....syuhh..xmau ckp psl ni..kang terkuar citer mintak tukar....ekekeke..

perancangan nk g pesta, nak g batu feringgi bwk adib....dan g la mana2 tmpt menarik di png ni....besday dia pun 10hb ni....takleh nk jln jauh2....nk jimat kos....duit byk nk pki ujg2 taun ni....hrp menjadi la perancangan..bkn per benda yg dirancang ni kdg2 pyh nk jadi....

ermmmm....blog ni hanya tempat membebel jer lah...nk buh gambar or wat ever...sila la ke fesbuk ye....ehehehe....mls kawe nk buh sini....

aku nak try ini pil utk kurus ahaks...kakak ku dah mkn dan dia dah sama beso dgn aku....tak aciiiiiiiii...ekekekeke....pil apa....ini dia.....

2 comments:

ima said...

aha..ko patut try main Sims..sure addictnya weh..lagi best dr segala gameville yg ada dlm fesbuk tu..hehehee...

l.y.s.s.a said...

main sims??ermmm...aku br beli cd yahoo games...berlambak2 game dlm nya...klu aku start mati ahh x bangkit2...keje satu x siap ehehhee...