Sunday, May 24, 2009

Peperiksaan Pertengahan Tahun.....(silent!!)

syok nyer detik skang ni weiii...budak2 exam hehehe....smpi la abis mgu depan....pastu cuti skolah 2 minggu yahooooooooo!!!!....itu la yg aku tunggu2...yes yes...tp menjaga budak exam pun nyakitkan ati jugaks....bleh derang bising mcm takde exam ih ih ih....tak phm aku budak2 nih.... ada yg tak tgk pun soklah terus tanda jawapan.....adusssss....takde kesedaran langsung!!!....tatau la apa nk jadi ngan budak2 skang....sungguh kronik dan menyedihkan.....hhmmmm....apa la dayaku.... terus nasihat lah smpi la aku pencen agaknya!!...

time cuti lak nak rait ketas depa....akan ku usahakan rait dlm next week gaks...sbb paper aku isnin dan selasa depan...tp ada juga yg di hujung next week....hhmm...terpaksa juga la bwk blk rait di umah....kacauuuuuuuuuu betul lah....sbb naik cuti kena key in marks dah....tp small matter ajer sbb tak ngajo byk kelas....kelas pun ujg2..phm2 je la....bkn nya depa nk jawab yg subjektif lah....hhmm...

so looking forward nk g kelantannnnnnn.....nak rewang2........dlm ms yg sama ngah tgu result bertukar..........huh!!!....ngah tgu gak my new Myv ahaks!!!...

2 comments:

ima said...

tu dia aih, berderet mende nak nunggu eh...wahh wahh...part myvi tu sungguh siok, nanti pose special kat aku satu no!! aku tunggu...

btw, bio betoi weh, budak jawab tak baca soklan,ini baru real menembak kot eh..

l.y.s.s.a said...

betul wa cakap lu...ada yg lg dasat, ketas soklan tak sampai lg, dah nak antar, soklan objektif, depa terus tanda...ada la ptt??br kelik dari kel ni hehe...ponat!