Saturday, June 20, 2009

legaaaaaaaaaa.......

huh..selamat hbs interview weiii...berpeluh gak dibuatnya..aku yg last 4 morning session...yg ke 9..start 8am, aku msk 11.20am...byg ler...mmg dah ponat interviewer tuh!!..aku msk pun muka dia monyok je...lapo dah kot wakakakak....soklan memula aku dah terkedu dibuatnya...bleh aku lupa bc pasal KBSM!!!!wakakkakaa....so huk hak huk hak... malu giler siottt!!!ekekeeke...pastu dia tanya apa yg aku bc..so dgn bangga la ckp apa yg ptt....selesai sudah plus dgr bebelan dia...sorang je interviewer...lelaki...3 soklan penghabisan...1. bila tanah melayu merdeka..ok la...2. bila malaysia ditubuhkan..ok jugak la...igt tarikh tu anwar nk jd PM kan kan wakakakaka....3. bila singapore kuar dr malaysia!! amik kau!!...giler....aku mana tauuuu ekekeke....tp dia suh cuba gak...kena proaktif katanya...so aku hantam 1965..sekali betul weiiiiiiii....ekekekkee...lawak giler....hhmm gitu la cerita nya....hrp lulus lah...tak kuasa nk ngadap otai2 ni dah....

so weekend ni mcm biasa di penang lah...tak leh nk drive myvi ku itu...kos nya 2x ganda tuh!!...kira2 tadi....lebih kurang rm600 if ulang alik every week by car....plus kos minyak aku berulang ke sek dari umah mak aku....mampussssssssssssss!!!!!nk mkn hapa gitu.....adoiii terpaksa berjimat lah dibuat nya..dan terpaksa la aku naik bas jugak wawawawawa.........mayb sekali sebulan bleh la aku drive ke png.....

lapo pulak ni....pg td dah melantak nasi briani + tosai tuh ekekekeke.....dapo takde mender nk msk ni.......laki dan anak aku main game je kejenyer.....oraits....nk p dapo selongkar ekekeke...

3 comments:

dayana said...

uwa udah berblog yer kamoo...udah abis iv...udah bli myv...ermmm sdah settle yerk...tggu tukar penang je ler...i gak lak yg blum settle lg...hik3..tang tuka tu tggu kawen lu ah..lgpun wa pun mau cincau dr skul tu...weh akak letak la shoutmix or follower tab ke...senang cket nk kacau!

l.y.s.s.a said...

nnt la weiii...mls nk serabutkan blog ekekeke....dah ler seminggu sekali update...

ima said...

ni interview mende plak ni weh..ketinggalan zaman ghopenye aku ni.