Friday, June 12, 2009

meniti waktu untuk kembali berkhidmat...

esok pagi or mlm ni if hubby tak penat nak balik bt gajah dah...my home town....tak dok umah sewa kat gopeng since dah ada kete, so dok umah mak better....silap2 baju aku pun mak basuh wakakakaka...teruk punya anak....apa slhnya sesekali bermanja iya tak ekekeke....beratnya ati ni wehhh....tp ada jugak ler rasa rindu sket...sket je....ahaks...kat sekolah dan budak2....kembali la aku main 2 watak dlm idop!!! ye lah at skool lain la watak aku....guru disiplin lak tu...adoi mmg kena create watak tersendiri...tp tak tercipta lg pun wakakaka...sbb budak2 tak takut even hormat pun kat aku as guru disiplin...mayb sbb title 'guru baru' tak ilang lagi...pentadbir pun satu...pehal lantik aku sbb im still new...well...aku sahut je ekekeke.... luar skool aku dengan watak aku yg biasa ahhh...sib baik juga la mengajar luar kawasan tempat kita tinggal...idak ler ngajar budak2 satu kampung...pyh ler kenai sana sini..nak over kang anak jiran ke...sepupu sepapat je...tul tak???so ngajar di Gopeng takde sapa yg kenal aku ekekkee....

so need to pack ler apa yg ptt dan tak ptt nih....tp husb antar la...takde la aku naik bas as usual pagi isnin ekekkee....myv aku tercinta nun dah antar Batu Gajah....apa koba agaknya....hmm duit abis atas jalan jer la pas ni...wat to do....let it gooooooooo....bermula la episod berpisah ngan anak aku huk huk huk....seksa nya jiwa ku ini....sampai ati JPN tak luluskan pertukaran aku....waaaaaaaaa........tak ke mereka sayu dengan ati seorang ibu.....wawawawa......apa kan daya kita di bawah........wat cara org bawah lerrrrrr....anyway aku nak fight juga smpi dpt hehe...

nak stadi 4 interbiu pun tak terbuat lg....ada ler sket2 menghapai.....ermm...bukan per ikut pengalaman interbiu gov ni....kdg2 apa yg dihapai idak pulak ditanya...geram betul!!!..apa pun need to prepare, no kompromi.....wish me luck!!! balik kg sok pun nak belajar jalan ke JPN tempat interbiu...hehehe....mcm2 nyer nak wat....nk g gopeng jap, umah sewa amik kasut pulak tertinggal x amik...penting tu..nk pki 4 interbiu hehehe....kena complete dari ujg rmbt smpi ujg kaki....ekekekek....

wokeh sayonara penang for a moment.....tanggungjwb menanti.....

1 comment:

ummi said...

aje pjg bebeno kesah hidup u ye...ekekekeke!!!!