Saturday, July 11, 2009

dah pertengahan JULAI.....huh!

life is busy....dan buat benda yang sama hari2.....kadang2 ter pk tak jemu2 aku ni ye....sejak start keje cikgu smpi skang aku belum cuti lagi mahupun MC....cdg nak teruskan rekod ini smpi ujg taun hehehe....wait n see bulih ke idak....tp mmg aku ni jenis komited org nya...ewahhh...puji diri sendiri pulok...jgn maree....bkn pe sbb suka pk kan org lain dulu sebelum diri sendiri...so ini lah jadinya...bknnya aku tak penah sakit yang membolehkan MC....tp aku gagahkan diri jugaks...alangs2 sakit ari khamis....jumaat lg sehari...dah bleh rehat sabtu ahad....patutnya aku MC la khamis jumaat...dpt aku rilek 4 ari ekekekeke....biasa 'standard mind' gitu kan kan....kecuali dah takleh bangkit br lah aku cuti ......dan kecemasan....ntah mls nk mintak cuti.....

baru2 ni kita digegarkan berita MJ meninggal....waduh2..aku heran aku terasa kehilangannya wakakaka....tido mlm pun teringat.....bulih gitu.....tp ada juga kawan aku yg lain jd gitu jugak...ahaks....igt aku sorang je ter 'over'....gitulah penangan org terhebat di dunia...dlm bidang dia lah....tp mmg sejak zaman kemunculannya aku minat la jugak MJ nih....siap hapai lagu2 nya hehehe....so really sad about him...semoga rohnya tenang.....amin.....

skang heboh ppsmi mansuh pulak...hhmmm....budak pening cikgu lg lah kelabu asap.....ikutkan aku bkn warga ppsmi...tp dah kena ajo subjek ppsmi....kena amik tau jugak lah.....benda ni mcm ada pro and kon....jadi isu dilema dibuatnya...apa pun keputusan dah dibuat....follow jer lah..... bagi aku yang penting budak2 sekolah itu....ajar lah dalam bhs apa pun, jika diorang tak mau belajar...takde makna nya.....

okeh.....sekian buat mgu ini.....esok mentor akhir wehhh ahaks....BLACK....BLACK.....

2 comments:

ima said...

ate seghonok le black udah menang??
weh..part ko komited tu mmg aku percaya 100%. terer tu langsung tak amik MC. Mamma mia!!!

l.y.s.s.a said...

ekeke..pueh ati aku black menang!! dia mmg layak bebeno jadik juara...yg sifu nyer pun mmg layak jadik cikgu ekekeke....itu ahh...aku nak amik gak nih MC or cuti....tapi tatau bila la...komited punyer pasai..ecehh...