Sunday, July 19, 2009

oh Isnin kenapa cepat betoi kau datang.....

dalam kepala ni terngiang2 lagu juara mentor black tu...yg lagu solo dia tuh...catchy (tatau the rite spelling ekekeke)....suka aku...ahahahha.....syok dia menang 100k ye....tp berbaloi la dok kena rotan ngan mentor nyer je wakakaka....

esok nak balik dah weii....isnin punya simtom dah datang ni ekekeke....cepat la botak tayar kete aku tuh...dok ulang alik setiap ujg mgu....duit aku pun laju jer jalan mcm ayor sungai!!!.... wawawawa.....silap2 baju raya pun tak mampu nk beli nih.....uhukk...sedeyyy nya....

hubby g kelas ni..sib baik ada net ni dan my little boy lah...dok melayan dia jer lah....pagi tadik dah mkn nasi goreng....kenyang lagi la plaks....dlm pala otak ni nk mkn McD nih ehehehe...mgkin di order ajer dari umah....sib baik area umah aku ni ada service hantar.....laju jer la aku meng 'order'.. hua hua hua.....apa pun tgu hubby blk dulu....kot dia takmo mkn McD....tp rasanya dia on jer.... tak byk karenah....janji perut diisi...hehehe.....

cadang nak mengemas mainan Adib dlm bilik yang bertabur tuh....nak jer aku buang mana yg dia tak mo main dah...aka yg tak sesuai ngan umur dia dah ekekeke....tp pk2 nnt kut2 ler ada adik..bleh juga aku recycle...tp mmg rimas aku tgk....mgkin aku asingkan la...yg below age punya aku nk seal dlm kotak...hilang dari pandangan ku hehehe....

orait.....see next week....

2 comments:

ima said...

weh,aku penah ke gi rumah ko yangni?? kan ko dah pindah kan dri rumah yg kat tabung aji tu...??

ulang alik evri week ngan minyak tol lagi...tak masuk saman lagi tu..eheheheh

l.y.s.s.a said...

ko tak penah g lagik la...aku pindah ke relau pulak...tp pusing2 situ jugak ler ehehehe...ate apa kan daya ima ooii...bayor jer la tol dan minyak....saman hrp takde ler ahaks...