Sunday, August 30, 2009

cuti dah habishhh....huhuhu...

ngah tgu husb blk dari kelas...dan lepas tu terus pecut blk bt gjh, berbuka kat sana if sempat...ermm...rindu nya masakan mak....ye lah...weekdays aku menjamu masakan mak aku ekekeke....so apa lg...need to 'bersilat'....kerja ahhhh....takmau pk lg....tgu 1 sept ahaks....pg tu nk g perodua laks...nak baiki side mirror myv.....cemana agaknya sek tu di bulan puasa...sure ada kes budak2 x posa hehehe... dan rasanya mesti kehadiran tidak memuaskan ahaks...apa2 jer lah....last2 cikgu jer la yg pandai... sbb prepare mcm2...budak2nya tak dtg, mahupun yg dtg tido aje dalam kelas....

bj ry adib dah setel....beratus juga habis...tp xpa lah..setahun sekali...lg pun mmg anak aku tu takde selalu dibelikan baju br....so time ry mmg aku spend duit utk beli yg baik2 punya barang for him... tak rugi bleh pki bertaun2 hehehe...2 taun kot plg koman...mesti tak muat pas tu ekekekeke....
so bj ry utk aku...tah tak tahu mau beli bila...tgk la last minute shopping hehehe.....

wokeh...nk pack apa ptt....jumpa ujg mgu cam biasa ahaks...i miss my car....tak sabo nak jumpa dia...ahahaha...ok daaa....

No comments: