Saturday, August 8, 2009

tidak mahu fikir banyak...buat ajer....

otak dah penat hari2 ngadap budak2 tak mau blajar....so benda2 lain terpaksa la fikir sekali ajer..terus jalan lahhhhh...sbb nya takmau bebankan otak lagi...dalam mgu ni cuaca ala2 mandom mcm dok oversea gitu...adoiii aku pun jadi mandom dibuatnya...mmg aku tak bulih la ngan cuaca gitu...kalau nak panas, biar betul panas berpeluh, kalau sejuk biar sejuk berselimut....ini sedang2 je..adooii...tangkap kepala aku dibuatnya...apa lagi ubat perlu ditelan memandangkan mlm tadi nk drive balik seorang diri di malam hari!...so kepala kena maintain sihat hehehe....drive mlm tadi pun ikutkan tak berani juga...last week aku follow kawan...tp pk2...nak jimat minyak....redah jelah...mcm aku ckp tadi...takde masa nk pk panjang skang ni.....tawakal byk2 jawab nya...dah ler aku takde perlindungan insurans....hehehe....by the way, perlu or not insurans ni actually?? hmmm mls nk pk hehehe....wat masa ni simpan je duit....kecemasan bleh pki......

bangun tido terus masak..husband ada kelas at 2pm...so prepare awal2...sonang....adib ni main game je kejenya...suh mengeja ada la 5 minit je nak...cabarannya nak mendidik anak2 zaman skang ni....anak2 di sekolah lagi nak didik...bercakap pasal anak didik di sekolah ni...walaupun berhempas pulas aku mengajar diaorang....ada jugak lah yang meningkat prestasinya...dari tak lulus bleh dpt gred B!!...aku pun tak percaya aku bleh didik jadi gitu..subjek sains lak tu...not my option hehehe...so cikgu2 lain ckp maknanya aku memang bleh mengajar sains...waaaa...ikutkan takmo ajar dah taun depan..jenuh aku weiii....bukak kamus je kejenya wakakaka....tp bila di lihat secara dalam....bagus juga....aku pun dapat tingkatkan pengetahuan aku..especially english....sbb sains kan kena ajar dlm BI....nnt dah mansuh takde dah ler nk merasa....tp tu la...last2 cikgu yg bertambah pandai...anak murid bertambah malas nk belajar...hhmmm

hari nak hujan la plak....nk pegi pasar mlm cdg nya petang ni...ampeh tul la....orait....sekian dulu...esok kut rajin aku ngomel lagi....

2 comments:

syed saiful said...

kena kawal adib tu...
main game saje...

l.y.s.s.a said...

jap jer dia main....tapi wajib ler seminggu sekali...