Thursday, December 3, 2009

lama tak update blog ni.....

hujung2 taun ni jarang online...ni dah cuti sekolah dok ngadap net jer pulak ekekeke....cepat jer setaun....harapan nk tukar sekolah ke png taun depan....tp mcm pyh giler nak dpt....adoiii la... kenapa la polisi gomen gini....diaorg tak pk ker kesan2 yg datang....bila la diaorg ni nk pk secara normal....klu dah mmg keje jenis ke hulu ke hilir, selalu berpisah ngn keluarga tu takpe jugak la...dah mmg kerjanya gitu...iniiiiiiiiiiiii.........adoi la ckp pun x guna....sampai bila harus aku tgu agaknya....4, 5 taun ke??nauzubillah.....

so cuti ni aku cuti sepuas nya...apa pun ada benda nk kena setel...adib taun depan nk darjah 1...so kena prepare la semuanya utk dia....cuma masih dlm kebuntuan mana dia nk sek if aku still ngajar di perak....awal2 taun dah set..biar dia di png..ni dah dekat nk 2010 ati aku kembali buntu...dok pk baik dia sek ngan aku....susahnya nk buat keputusan....husb nak dia sek di png jugak....aku ni jarang bangkang ckp dia...so bila aku nk bangkang sekali ni susah nya aku nk teruskan....masa pun dah suntuk.......so bila nak beli buku dia kat sek png sure kena sek png la...belum beli lg bukunya...hhmmm....aku biar masa yang tentukan.....

cuti2 ni gak tingin juga nk jln2....tp takde plan per pun....so dok umah jer lah...kdg2 pk boring nyer idup....jumpa kawan lepak2 beh gak....ermm....ih kdg2 tatau nk buat apa la cuti pjg ni....payah juga.....jap lg nk turun tgk kete jap...2 ari tak jln.....nk p park dekat sket.....ermm cuaca mandom ni...so apa kata aku p zzzzzzzzzz dulu ekekekkee.........

orait lain kali cerita lagi........

No comments: