Friday, May 9, 2008

chayuk...chayuk....

lama plak rasanyer tak blogging hehehe....so hari ni baru berkesempatan nak online...ni pun sebab husband tersayang sanggup patah balik antar laptop...hehhee....jgn muntah!! ceritanya cenggini...aku pendekkan lah sbb idak ler menarik bebenor...sbb dah mentioned hubby tersayang tu kan..so ada la sebabnya aku label tersayang tuh hik hik hik...pagi buta tadi ahhh...kater nya area pukul 5 pagi sampai la tjg malim ni...so aku kunci jam la 5 pagi....be4 tu aku g discussion kat umah kawan...balik bilik pun dah dekat pukui 2.....so mmg letak je kepala terus leboh ler bak kata org perak...meaning to say..terus berlayor lah hehehe....berlayor dengan menikmati sepuasnya keindahan alam ciptaan tuhan...tido mati la maksud aku!! sekali hubby sampai pukul 3.30 pagi...dia call aku smpi 20x tuh...aku tak sedar2 jugaks...smpi abih bateri hp dia...siap pinjam hp member....ada 2,3 org member dia tumpang sekali g johor tuh....rasanya ada mentioned kan laki aku g johor seminggu hehehe..terlupa plaks....siap panggil2 katanya...pusing satu umah tuh..aku tak sedar2 jugak...ahahahaha....giler letih!....end up pukul 4.30 depa chow ahhh....sejam la berusaha menyedarkan aku hehehe....so tepat jam 5 pagi berbunyik la alarm hp ku....terbeliak jugak ah mata...mak aaii 20 misscalled!!....mampuih dah hati berkata....dlm ati tu mcm tau ahhh sure hubby dah blah....so call terus la....tak dpt lak...kan dah abih bateri hehehe...sib baik la dia guna hp kawan...so ada la nombornya...aku pun call....sekali hubby ckp...ada kat tapah dah....adooiiiiiiiiiii...aku igtkan dlm perjalanan la...dan takde harapan la nk dpt laptop....sekali hubby bgtau...ngah rehat...kawan2 semua tido dlm kete!!...lerrrrrrrrrrr...awatnya tak tido jer kat luar umah aku tuh....tgu aku bangun...sabo jer laaaaaaaaaa.....kete member lagi satu plak ngah tunggu kat behrang plaks...adooiii balik jer la awat la dok saing2....sehati sejiwa la plak lelaki2 nih.....so aku ni mcm nak nangis dah ahh ckp ngan husband...sbb mmg nk guna sesangat laptop tuh....nx week aku byk presentension hehe..micro teaching tu..kena ngajo dah....nk wat lesson plak...ABM la...(alat bantu mengajar)....wawawawa........hubby suruh aku blk bt gajah amik laptop kat sana....coz mmg dia nak singgah bt gajah umah mak aku..sbb nak angkut my adib plak bwk balik ke penang.....aduusss...malesss ahhh aku weiii....buang masa laaa...dah la takut nyusahkan adik plak nk amik dan antar ke bus station....diaorg tu bizi...adik aku sarat lak...kalau tak dia jer drive antar aku......laki dia bukak bengkel motor...so takkan nak kacau org ngah bisnes....ngoyak punya ngoyak...sekali hubby ckp..takper la...tgk cemana dia patah balik la....so call end....dah mcm2 pk aku ni.....rasa kesian lak hubby kena patah balik....tp mmg nk pki laptop....wawawawa.....takleh wat keputusan....end up pukul 6 pagi aku wat keputusan takyah la hubby patah balik....aku call balik..sekali hubby kata nak gerak dah patah balik ke tjg malim....suruh aku tunggu jer....so takper la dia dah ckp cenggitu...sian ke member2 dia lak...aduuss....kenapa la jd mcm ni.....so around 6.40 smpi la laki aku....sempat pass laptop cium tgn dia jer...dia bergegas blk la....nak singgah bt gajah lagi rungutnya....kawan2 dia lak nak masuk keje petang ari ni gaks........mcm2 ahhh........pukul 8.30 aku ada kelas...so mmg dah siap2 mandi tgu hubby.........so kat kelas apa lagi baik punya lentok ahhh ehehehe.........pukul 8 lebih hubby dah smpi bt gajah...punya la mcm pelesit agaknya bawak kete....mmg dia bwk kete laju...140 dia tekan....tp aku rasa lebih pada tu dia ada wat...tp tak berani ahhh aku ada sebelah sbb lebih dari had laju yg aku tetapkan...tgn aku melekap la kat peha dia huahuahua........terpanjang la plaks yee....hhehehee...jgn maree....so sbb ni lah sayang..sanggup berkorban apa saja untuk aku....dan tak banyak kerenah org nya.......hehhee...puji laki la plak yeee.....

wokeh la....kerja byk ni weiii....seperti yg telah dinyatakan di atas...i got 2 presentation nx week di samping assign lain yg kena follow up........so chayukkk..chayukkkkkkkkkkk!!!

No comments: