Wednesday, May 21, 2008

a week ago...

salamzz...waduhh...seminggu ku tinggalkan blog ku ini...ghindu pula rasanya ehehehe...ngada2 jer bunyiknya yee...kua kua...so sonot jugaks la percutian ku last week...tp itu lah...as mentioned last week...nak kuar umah je...aku tanya hubby, hubby tanya aku...nak ke mana kita ni...wakakakaka...lawokk...mmg tatau nk g mana dah weiiii....rasanya dok penang ni...time byk duit jer beh...sbb bleh ler shopping dan mangan beh2 punya menu hehehe....aku kan balik tgh bulan so..paham2 jer lah....so lusa aku nak balik kg pulak wehh...ekekeke...nak antar anak blk kg..kan dah start cuti sekolah...dia tadika merangkap cuti sekolah jugak ahh...so jumpa di kg jer lah...takyah la aku g png...legaaaaaaaa...hehehhe....mls naik bas lama2 punya pasai....letak la anak seminggu kat kg....sec week cuti sekolah tu cadangnya nak bwk dia ke tjg malim nih...ni hubby punya plan...tah apa mimpi dia nak datang ke tanah gersang ni weiiiiiiiiiii....bebudak ijazah cuti apa yg ada kat sini weiiii....aduusss....rasanya dan sehari laki dan anak aku dok sini kot...pas tu sure blah balik penang akakaka....nak curi masa jenjalan kl nun pun mcm tak relevan jek....aku sibuk kelas pagi till ptg...hhmmm....ngan ada mid term exam nyer.....ngan assign berlambak2 mcm pasar lambak nyerr...huwaaaaaaaaaaaa.....takleh nk entoy....kira nk entoy jer aku ni ekkk hehehe....hmm tatau lah...hope dpt habiskan dpli ni dengan jayanya...tak dpt semua A pun i dont mind...janji habishhhhhh..lagipun gaji sama je kalau pointer tinggi ke rendah...wakakakakaka....ayat menusuk jiwa nih.......hik hik hik....

takde per yg menarik a week ago...bersama hubby dan adib jer lah...lapar la plak...dlm tekak ni tingin mi sizling weiii...hehhehe..mana nk cari kat dlm ladang kelapa sawit ni ekkk....so forget it!!! jom makannnnnnnnnnn........

3 comments:

Nadia said...

mee maggi campur kicap boleh la tu jadi sizzling mee heheheh..

ima said...

oit ajak adib lepak kat upsi je le, sonok apaa...huhuh whoahh!! ate ke bt gajah pulak minggu ni...sabo je dengo..

l.y.s.s.a said...

ko mmg rock ah mamarawks, megi ko campur kicap plak ahahaha....ate ye ima ooii...gini ler perjalanan idupku ke hulu ke hilir...arrghhh!!!