Thursday, May 15, 2008

Tomorrow is Friday rite???So kita entoyy...hehehe


sori ler sejak senayan (isnin pd yg tak ngerti ekeke) tak meng update blog nih.....actually tak mender nk citer pun..yelah...life like usual....went to class and came back to home and wat assign and sleep and mimpi and bangun balik laaa...hehehehe.....but ada jugak la yang menarik today...tu yang laju jer bukak blog ni hikhik....takde aahhh....pagi tadi present my micro teaching....just present induction set and closure....tak fully lagi....full nnt macro teaching namanya hehehe...start dari mula smpi habis la...40 mins tuh....aduussss....nak tak nak just do it lah kan....so lega la satu perkara hehehe....lecturer komen aku punya sora tak berapa kuat ahhh....adoii la...mmg aku akui, aku tak reti nak ckp kuat2....slow2 gitu...romantik gitu ahahaha....takde ahh gurau je....so start from today kena belajar jerit2 sket means kuatkan volume lah....payah nyer rasa....yg lain okay...kira bleh jugak ler aku ni mengajar lecturer kata...quite confident using the teaching aids during lesson....cewahhhhhhhhh.....hehehhe....so ada la terasa sikit nak jadi cikgi...sebelum ni serius takde weiii....risau jugak...maklum la dah dekat nak hbs dah dpli ni..aura cikgi tak dtg lagi....kritikal rasanya ahahaha....apa pun i need to get prepared with my macro pulak....mungkin around 2 weeks lagi need to present it....wawawawawa.........tajuk tak pilih lagi.....anyway....wish me luck frens.....

esok jumaat kan hehehhe....so esok i nak go back to penang yahoooo.....dan yang paling menarik cuti sampai selasa heheee....sebab kelas batal.....syok nyer weiii...gumbira tak terkata ekekeke...apa pun tak elok juga nak gembira sakan yee....beringat2 jugak lah....tapi dalam kepala ni dok pk nak g jalan mana la nanti...bukan nak kutuk negeri org...tp penang tu pi mai pi mai tang tu situ jugak weiiiiiiiiii....hehehehe.....kadang2 dah tak tahu nak pergi mana....last2 g shopping menghabiskan duit kerajaan (elaun aku!! akakaka).....apa pun yang penting nak bersama adib dan hubsband....tu sudah cukup bagiku....dok umah 24jam pun takper....tp impossible nyer...mmg kami akan kuar nyer...takde lah nak duduk dlm gua batu tu lama2 ehehehe....

okay lah...sampai sini dulu ngomelan ku....till next week....kalau balik penang takde la sempat nak blogger or email even do my assign!!! masa aku sepenuhnya melayan karenah adib dan tak kurang karenah bapanyer ahahahha...jgn maree....

4 comments:

ima said...

uiiiii..balik sesaje mike..:p
ate lame beno cutinye tu..takpe takpe, seghonok le seadenye ye!

btw, cikgu..selamat hari guru!!

l.y.s.s.a said...

hehehe...aku sempat bukak laptop jap, jap agi nk g kelas ni dan terus blk png dr kelas....mgu depan pon aku blk gak kots....ahahaha...

Nadia said...

wah wah.. dah pandai menggatal dalam blog yer.. dah rancak dah tu menaip.. dah panjang dah stori mori..
penuhi la aktiviti terbengkalai balik nanti yer.. mana tahu dapat rezeki baru wakakakka!!

l.y.s.s.a said...

yaaa.. aku blajar dari ko ler mamarawks akakakaka...