Sunday, March 15, 2009

::musim cuti sekolah::

salamz pembaca....alangkah bangganya aku ketika ini, cuti sek wehh hehehehe....kerjaya mana yg merasa selain cikgi weiiii...budak cuti kami pun ikut sama cuti tuh!!....hehehe....bangga bebeno lah tu yer...apa pun cuti seminggu jer....mana yang kena ajo kelas tambahan, ter ganggu pulak cuti.... aku sib baik tak kena muhamuhaaaa....tp nx time is MUST!!!.....takpa la...wat eva mls nk pk sgt.... skang ni mission nk tgu gaji yang tertunggak dan tertonggek nih!!....waduh...aku tanya kerani dia kata bulan 5 la pulak.....korang byg ler lg 2 bln lebih weiiiiiiiiii.....pening la aku nk cari duit nih....laki aku rilek jer.....biasa lah dier.....aku ler yg runsing juga....hhmmm....pinjam meminjam lah jawabnya...mak aku jer la sumber aku....sapa lagi....sabor...sabor......dpt gaji sejelepuk pun nnt, berderet utg nk byr....hhmmmmmmmmmmmm.....takde makne nyer.....

something dlm cuti ni ada konvo dpli di upsi 17hb nih...aku sesi petang....tepat pukui 1.45pm kena ada dlm dewan dah.....tak ler teruja sgt nk pegi...tp mak pulak nk pegi....so aku pk pun nnt nk kena g juga nak amik skroll dan transkrip.....so g jer lah.....yg lawaknya sapa yg tak g konvo pun kena byr yuran konvo hua hua hua...ontah apa pesen nyer pulak gitu.....hehehe no komen..skang bahaya ckp silap dlm net, kena saman......so dah g amik jubah sabtu lepas....g balik hari sahaja from umah mak, dan terus ke png on that day...huh giler letih!...dah ler aku sejak selasa lepas selsema, demam sket dan sakit kepala....telan panadol 10 biji pun tak jalan..last2 klinik ler...antibiotik ahh apa lg...baru padam kuman gamaknyer....susah juga aku ni...kalau sakit aku mcm kena telan antiobiotik br baik....skang org tu aku rasa...mkn ubat biasa jer dah bleh baik...waduhhhh.....wat to do....dah gitu pe'el nyer....skang ni pun seh seh lg idung aku....ckp pun sengau, mkn tak rasa apa...tak beh langsung!....ngajar last week pun aku biar sj budak2 jd hantu raya dlm kelas, aku bg latihan dok kat meja guru jer....heheheh.....mmg tak larat seh....bkn mls.... biasa nya aku tak kasi can budak nk main dlm kelas....nak mc baru lg....so pepaham jer la...rekod kena jaga juga maaaa.....tp ada member tu, selamba jer mc 3 ari berderet.....hhmm...lain orang lain fikir nyer.....

so esok aku balik bt gajah semula....sbb selasa pagi nk g konvo ler hehehe....mayb selasa mlm tu jugak aku blk png...husb kerja mcm biasa....mulanya kata kilang shutdown, tp tak jadik plak...kalau dia cuti bleh ler lama sket kat kampung....hmmm...so mgu depan rilek sepenuhnya...yahooooooooooooooo.......tp tgk2 jugak la apa yg nk di ajo lepas cuti...need to wat nota budak (if rajin), wat worksheet ke (kena, sbb cara nak atasi mslh kawalan kelas hehehe..) dan apa2 jer lah.....kira cuti pun tak leh lupa terus hal sekolah nampaknyer.....

oraits....nnt aku buh sket gambo konvo yer....kat fbook ekkk....jumpa lagi di lain bicara....

No comments: