Sunday, March 22, 2009

::sekolah nak bukak::


today is sunday..so tomorrow i need to go back to my working place...uhuk...uhuk...so sad...haha...aritu punya konvo ok ok ajer lah...nothing yg beh nk cerita...yg aku tau, aku ngntk sambil tgu giliran wakakakaka....dah depa p main muzik zaman dulu2..lagu p ramlee pun ader....beh tu beh telinga mendengar tp mendayu2 jd ngntk gitu hehehe....tu kat ataih tu gmbr ngan member sekali praktikal dulu....ok jugak we hv fun for seketika kat upsi..jumpa kawan2 blk hehehe...dan masing2 dok tanya "gaji dah msk?" muhaaahaaa...punya la semua kering tgu gaji...hhmmm...wat to do...sabo jer la yg tinggai....orait that's about my convocation....

actually mcm nk buat time cuti sekolah yg sejengkal ini hehehe...tp semua nya tak menjadi gara2 melayan internet di rumah ahaha....mls betul...buku yg di bawa tak di bukak pun....sib baik esok start ujian mac bebudak..so no pnp.....legaaaaaaaaaa.....maklum la aku ni kena study dulu be4 ngajo...dah kena ajo benda yg aku tak tau...bkn tak tahu secara total....tp kena prepare jugak lah...setengah term2 sains aku sendirik ngak tau....wakakaka....sabo jer la.....tp kdg2 aku tak prepare per pun haha.....nk msk kelas aku intai2 je topik per....pastu aku redah jer hahaha....beratnya ati nk kuar dr penang ni weiii....adooiii la...seksaaaaaaaa......
semangat...semangat.....amanah dan tanggungjawab menanti nunnnnnnn....cewahh...ahaks...

orait...nothing to say....1, 2 ari ni dok mencari gmbr2 scenery di swiss....ahaks...tak dpt jejak kaki, dpt tgk gmbr dah la...dah buh dlm facebook...hehehe.....oh swissssssssssssss!!!!........

2 comments:

ima said...

oit, sekolah dah bukak pon segala tag aku kat ko wajib dijawab haaaa..ini adalah paksaan...hehehe

l.y.s.s.a said...

hah..ko suh jawab ker??ekekeke...how??ih buta IT dah graduan IT nih...wakakakaka...