Friday, June 27, 2008

::AkHiRNyAAAA::


huh hari ni hari yang paling melegakan sepanjang dok upsi nih ekeke...today last day kuliah dan bebas dari assignment hehe...dah selesai semua nyer...all the reports submited and presentation end!! Full stop!!!ntah kenapa..mmg rata2 kami warga dpli upsi nih penat lah melayan karenah di sini...jangka masa kursus yang pendek...byg la...fenat!!!...isnin ni exam laks...adus...today takde mood lagi nak bukak buku....nak rehatkan otak ni jap..lg pun lately tak cukup tido...ngadap assign tak habis2...noon tadi pas selesai present, lunch terus blk dan gedebom kat katil hehehe...pastu online jap sembang ngan hubby...pastu aku tertido sbb penat tgu dia reply hehehe...sekali terjaga sbb dia call...awat senyap jek....sambung la pulak ekekeke...mcm majuk plak laki aku ni ckp aku mcm takmau sembang ngan dia..alahaiiiii...heheh...so bukak la jugak mata....

sembang pasal my son...dah dpt report kad dia...kan ari tu die exam...ok2 je lah resultnya...plg tinggi maths dpt 90 markah....ikut aku lah...sbb aku mmg suka matematik ekekeke....cikgu komen ckp dia byk main dlm kelas....hhmm mmg pun....aku ajar pun dia tak serius..suka wat lawak dan pastu dia gelak sendiri wakakaka....sabo jer la weii...last2 aku pun mls nak ajar, dah aku pun byk kerja sejak jadi student nih...hubby pun student..adooii...cian adib...terabai sekejap...tp aku pueh ati jugak lah...walaupun kami dua tak tumpu sgt pada dia...dia willing to learn by own....he likes painting....ikut bapak dia lah....mungkin dia takde adik beradik lain...so dia suka buat kerja sendiri....kira takler mengacau aku sgt hehehe...hope pas ni...dah kembali bersama hehe...dpt la aku tumpu pd dia...berat ye tanggungjawab sbg ibu bapa ni...mcm2 nk pk...terutama bila dah ada anak....

oklah...tgk lah if mlm ni rajin...maka terbuka la buku untuk dibaca hehehe...kalau tak...ngadap lak laptop ni sampai ngantuk hehehe...esok2 lah cerita study...waaaaaaaaa....malesnyer weiii...
gambar atas tu amik kat lab pagi tadi, sebelum present...baju kurung br tu tau...yang sebelah yang comel tu my groupmate eca namanyer...hek hek hek...

No comments: