Wednesday, June 25, 2008

tak sobar dah ni....hehe

salamzz semua...2 lagi report assign je weii ehehe..esok setel satu..lusa setel lagik satu..yahooo...tp isnin depan i start exam la plaks till khamis...pastu merdeka rama la kejap hehe....the following week ada kursus la plaks....adusss....tak sabo dah ni nk tamatkan kisah di upsi nih...mmg menguji mental betul bermastautin kat sini....apa pun mcm jap jer masa berlalu...wpun byk yg tak pueh ati dok upsi ni...but mesti miss kawan2 ye tak...kawan2 i kat sini semua nya pangkat adik2 ajer hehee...tapi sonok jugak la dpt kawan baru...tah bila boleh jumpa pula pas ni yee....nnt aku ada konvo utk dpli ini ahaks...merasa la sekali lagi pakai jubah amik skroll ekekekeke...patutnya kalau naik lagi sekali tu dpt title masterji la kan..ni aku turun pangkat plak..amik diploma wakakaka...apa pun semua ni rezeki dan pengalaman........

just nk kongsi...mlm tadi umah mak aku msk pencuri weiiiiiiiiiiiiii.....mcm kena pukau jek...sbb diaorg semua tak sedar....bayangkan grill depa kopak....mesti bunyi kuat...tp tak sedar apa....adik aku handphone letak kat kepala pun pencuri tu amik....sian dia...laptop abis semua ilang....pendrive ngan kad matrik pun ilang...dia dah la nk msk blk uitm dlm mgu depan kot....hhmm...mmg takde rezeki...yg penting bkn pe....semua keje2 dia ilang....hhmm br je beli laptop tu tak smpi setaun...kalau aku dah sumpah seranah dah perompak tuh....geram nya....duit mak ilang jugak, ratus2 jugak....sib baik brg kemas selamat...pencuri tak dpt cari kot....tp byg la mesti dlm dekat 1 jam juga depa wat keje....apa pun semua selamat tu yg lebih penting....takut nya aku weiii...aku dah la nk blk dok kg praktikal bulan depan ni...adusssss....mana la aku nk sorok laptop ni bila mlm2.........kena pk kan sesuatu nih....jgn hrp la nk dpt blk brg yg dah kena curi.....menangis tak berlagu je la jawabnya.....wahai pencuri semoga dpt balasan setimpal atas perbuatan kat dunia yang sementara ini.......sendiri mau ingat lah!!!

gitu la kisah tergempar nyer....so kengkawanz...hati2 lah walau di mana ye.....dok dlm umah senyap2 pun tak selamat skang nih....dunia..dunia...oklah...jap lagi nk g kelas ganti plaks ni....chiow dulu lah....mgu exam tatau bleh update blog ke x....dah blk kg takde internet laks...hhmmm..guano ekk...takper...wait n see....

2 comments:

ima said...

oit, dah nak abih dah...bila nak snap snap tg malim..buat kenangan besok lusa..ngeh ngeh

l.y.s.s.a said...

tungguuuu....:)