Saturday, June 7, 2008

weekend ku di tanjung malim...

last nite tido lewat...2 pagi baru lesap...bkn buat assignment tapi dok rewang2 di internet hehehe...so today i wake up 11 am!!!!gilosss....sib baik bukan anak dara...mak dara takpe bangun lmbt wakakakaka....ngah layan citer industan ni....sambil2 blogging ni...nampak nyer byk aktiviti tido lah kot weekend nih....selasa baru ader kelas nih....kenapa la malas sgt nak buat assign....kalau ada orang sudi nak tolong buat, kan beh hehehe....melampau aku nih!!!

apa nak citer ekk...rasanya isu power skang ni...rega petrol mencanak hampir 2x ganda!!adusss naik beskal la kita weiii...jimat dan dpt kuruskan badan hehehe....kadang2 terpk juga, mcm mana kehidupan masa depan nnt....hhmm entah lah...gaji pun cukup makan je....gaji naik pun harga barang naik, so apa bezanya....kadang2 nak menyimpan pun miss....apa kah kita ni kena duduk negara asing pulak cari makan ye.....entah2 lagi selesa dan berbaloi....bkn nak kutuk negara sendiri...tp ini lah realiti nya....sekarang dalam kepala otak aku, nak bagi kehidupan yang terbaik utk anak or anak2 if ada rezeki tambah anak la...itu ler la mostly TUJUAN HIDUP skang....untuk diri sendiri dah di letak ke tepi...wat to do, budget yang ada cukup2 je weiii...oraittsss...jom wat assignment....
jommmmmmmmmmmmmmmmm............

2 comments:

ima said...

oit tido lewat lewat, tengok bola la apa lagi..ngeh ngeh

l.y.s.s.a said...

wahh sejak bila ko jd kaki bola weii...dulu aku suker gaks...aku suka spain..yg raul tu ensem tu...aku suka ahhh...ahahahaha....gatai!!!!