Thursday, June 12, 2008

aku terlepas dari AZAB DUNIA!!!!

sure korang terpinga2 benda pe la kat atas ni ekkk...kalau korang nk tahu ni la muka depan slide presentation aku tadi....tadi pagi aku present macro teaching aku oooo....tak sangka dari tak prepare aku bleh beranikan diri present gaks....mana tak nyer semuanya takmo present....depa dengan tak byk all the stuff 4 present...so apa boley buat nak bwk tu kena proceed ahh...lecturer dan pesan suruh habiskan cepat....wawawawawawa...niat di hati tu bkn pe....saja je bwk...sbb nya tak well prepared daaaaaaa....adusss akhirnya kena gaks...sib baik lecturer takde...dia invite tutor observe....so tutor tu takde le komen maut..just tegur some particular part je...do and don't during p&p (pengajaran dan pembelajaran :D)...dah ler kena spekong london...what to so kerajaan msia punya peraturan...kena ikut ahh..subjek sains kena ajo dlm BI...melawan kang kena tarik elaun laks...ahaks....aku taram je la....benda ni actually depends on student environment...kalau kelas tercorot pehal nak spekong...tak paham benda apa budak2....so terlopaih la aku weii...kira kursus nak jadi cikgi...part ni lah yg paling menggerunkan...udah la kawan2 sendirik yg berlakon jd anak murid kita...tak ke kelakar je bunyik nyer....apapun fun jugak lah.....my freinds give full of cooperation....a big thanks to them....actually ada record benda ni.....means rakam la....mmg tingin bangat aku nk tgk...cemana la rupa dan gaya aku jd cikgi ekkk...hehehehhe....takpe...nnt nk mintak kat lecturer....so tunggu next class la lecturer nak komen....so far lecturer ok....tak strict...so lega la sketttttttttt........kalau benda dpt C.....apa ke jadahnya jadik cikgu kan kan kan?? hehehhe.....wat malu jekk....so tinggal 2 lagi presentention saje lagi....tp tak kena mengajar le...just present assign yang memual kan!!!!!!!!.....so chayuk chayuk nak kasi siapkan....because what....nak balik png next week...yehaaaaaaaaa!!! hehehhee....mungkin smpi selasa baru balik ke tjg malim...menarik nih....ahahaha....

so lagi 2 weeks aku nak lepas lg satu azab dunia lagik...FINAL EXAM!!!....ayoyo....tah bila nak start study nyer wehhh....tapi 4 paper ajer..dan semua paper IT...so rasanya takler berat sgt....tak mcm last sem....sosiologi, psikologi, pedagogi...ahhhh mcm2 gi lagi weii...bikin tekak ku loya aje...(kalau pregnant takpe gaks...ahaks..)

gapo lagi nak ghoyak ni....ada org mare nnt kalau aku taip sikit je nih!!! wakakakakaka....jgn mare ye org tu....gurau2 je....saja nak memanjang karangan nih....hihihihi....so weekend ni still ada kat sini laaa....cdg nak turun KL sabtu ni...nak meng 'ushar' kain pasang or bj kurung siap...almaklum la dah nak setart praktikal nih....korang jgn terkejut...bj kurung aku yg ada..hanya 7 psg jeee!!!!...yang semua dah tak muat...dah bagi mak aku laram....adooiii la....mati la nak membeli ni...mmg mls tul!!...especially part memilih kaler ni....adooii mmg tak expert ahhh...jadi berpinau mata aku kalau pilih kaler ni......kena la byk sket bj kan....ade ke laki aku suruh cukupkan 10 psg jer....eeii wat malu weii...nnt ank murid ckp aku pki bj sama jek ekekekke...takmo ahhh....plg koman 20 pasang ahhh...cukup sebulan tukar2 wakakakaka.... dgn handbeg nyer..kasut tutup nyer..mcm2 ahh kena beli ni.....adooiiii......

so if ada yang menarik hal ke KL...aku story mory aarrr....

2 comments:

ima said...

bab baju tu aku sokong weh, palinng kurang ko kena ada 20pasang..ingat tak dulu kita rajin usha baju cikgu apa ke pon nama dia ntah...haaa nescaya nnt musti ada gak anak murid ko yg sejibik perangai canni punye..ahaks...

l.y.s.s.a said...

tu arrr....aku sapu 2 psg je bj siap..pas tu kain pasang 2 jugaks...jenuh la nk upah pulak...kat umah mak aku ada sepasang tak jait2 lagik!!